Nasze publikacje

Najnowsze


Artykuł dodał(a) Ewa Kwiecińska, wtorek 27-wrzesień-2017

Tonery i tusze




Wiele biur używa drukarki jako podstawowe źródło pracy, bo kopiuje i skanuje dużo dokumentów.

Zatem jak drukarka przestanie drukować lub druk staje się bardzo niewyraźny, może się okazać, że będą nam potrzebne akcesoria do drukowania np tusze. Tusze do drukarek są różnej jakości, więc trzeba się dobrze zastanowić przy ich kupowaniu. Zacznijmy zatem od tego gdzie kupić tonery i tusze do drukarek. Można to zrobić w sklepie stacjonarnym lub zamówić przez internet. Tylko pamiętajmy, by tusz był właściwej jakości.
A co to jest tusz?
Tusz do drukarki to pojemnik, gdzie umieszczony jest płyn, barwnik danego koloru. Każdy tusz wyposażony jest w elektronikę, która spełnia wiele funkcji, takich jak np: pokazywanie poziomu płynu w pojemniku, pokazuje orientacyjną ilość stron, jakie można wydrukować, zwiększa koszt eksploatacji. Wybierając tusz pamiętajmy, że jakość atramentu pełni kluczową rolę i ma wpływ na jakość wydruków. Tusze możemy podzielić na: tusze pigmentowe, tusze barwnikowe i tusze sublimacyjne. Zatem jaki wybrać tusz? Jeżeli dużo drukujemy dokumentów czarno-białych warto zakupić drukarkę laserową, która jest tańsza w eksploatacji.  

Czym jest toner?Toner natomiast to barwny proszek stosowany w kserografii do otrzymywania obrazu kopiowanego. Wykorzystywany głównie w drukarkach laserowych. Pamiętajmy, że wybierając tusze i tonery, by były dobre jakościowo.
Więcej na stronie: http://www.tonery-blackpoint.pl

Fotorelacja


biznes
ekonomia
pieniądz
biuro